Megbízóim ezekre a problémákra kerestek megoldást:

“Állandó harc van a recepciósok és az asszisztensek között, folyamatos konfliktusok ami miat tnem hatékony a munkájuk és a páciensek is panaszkodnak”
“A recepciósok túl engedékenyek, ami miatt sokszor felborulnak a rendelési idők, mert beírnak olyan helyre pácienseket ahová nem férnek be. Nem tudnak nem-et mondani”
“Sok a negatív értékelés, kevés a visszajáró páciens, állandóan rosszkedvűek a kollégák , semmi sem jó nekik bármivel akarjuk őke tmotiválni”
“Professzionális pácienskommunikációt szeretnék a klinikámon, mert hiszek abban hogy ez az ami megkülömböztet minket a konkurenciától”
“Kiégtek a kollégák, hogyan lehetne őket feldobni hogy újra olyan mosolygósak legyenek mint korábban?”
“Jönnek – mennek amunkatársak, nagy a fluctuáció mi lehet az ok? “