H2H CÉGVEZETŐKNEK
- Szeretné megtanulni mi az amivel leginkább tudja motiválni értékesítőit?
- Sok a munkahelyi konfliktus amivel Önnek kell foglalkoznia?
- Elakadt az értékesítés fejlesztésében, nincs több ötlete?
- Nem jönnek a számok, pedig mindent megad az értékesítőinek?
- Gyötrelmes minden napja , mert állandóan stresszel?
Miben más mint a többi értékesítési tréning:

Nincs személyiség elemzés – beskatulyázás- minden ember más

Nincs ügyféltípus – ember van!

Nincs sablon kérdéssorozat

Nincs érveléstechnika

Nincsenek JÁTSZMÁK!
De akkor mit tanít a H2H értékesítési tréning?

Magasfokú emberismeretet

EQ fejlesztési technikákat

Neuromarketinget

fesztelen tárgyalást

hosszútávú emberi ( ügyfél) kapcsolatok kialakítását
ANNAK KÖNNYŰ ELADNI AKI AKAR VÁSÁROLNI, akkor vagy igazán PROFI annak is el tudsz adni aki Utál Téged!
A tréning másik különlegessége, hogy miközben a többi értékesítési tréning az ügyfélre illetve az értékesítő közötti árucserére koncentrál- Ő adja el a valamit, Ő meg vegye meg azt a valamit. Ezzel szemben a H2H tréning mind a két résztvevő személyiségére hat közvetve és közvetetten, aminek a KÖVETKEZMÉNYE lesz maga az ÉRTÉK ÁTADÁSA, és egy hosszútávra szóló kapcsolat. Teljesen mindegy, hogy a vásárló személyiségét taszította az értékesítő személyisége az értékesítés elején, a beszélgetés végére lojális ügyféllé avanzsálódik.
Van egy rossz hírem! A H2H értékesítési módszernek az elsajátításának a következménye, hogy az ügyfelek erősen fognak kötődni az értékesítőhöz akivel kapcsolatba kerültek. A másik rossz hírem, hogy nem tudok és nem is akarok azonosulni azokkal a cégvezetőkkel akik azt vallják, hogy minden egyes tárgyalást egy szerződés aláírásával kell zárni, és itt nem a szerződés aláírása a probléma, hanem az hogy KELL! Aki így vezeti a cégét, ott a klasszikus “nyomulós” értékesítőkre van szükség akik életükben egyszer találkoznak az ügyfelükkel és soha többé nem kell nekik újra eladni. Ehhez olyan mértékű manipulációra van szükség, hogy minden résztvevő sérül benne. Az értékesítő kiég, és sokkal többször nyúl etikátlan eszközökhöz, az ügyfél meg lehet olyat vásárol amit nem is akar megvenni, és csalódott lesz.
KINEK VALÓ A H2H TRÉNINGEM

Annak a cégnek ahol a vezető hisz az emberi kapcsolatok erejében

Annak a cégnek ahol emberszámba veszik az értékesítőket, nem pedig TERMELŐNEK

Annak a cégnek ahol nem kell irreális számokat teljesíteni

Annak a cégnek ahol hosszútávú ügyfélkezelés folyik

Annak a cégnek ahol az értékesítők emberként tudják kezelni az ügyfelet
KINEK NEM VALÓ

Annak a cégnek ahol a cégvezetőt csak a számok érdeklik

Annak a cégnek ahol egyszeri eladás folyik, inkorrekt feltételekkel

Annak a cégnek ahol nem hisznek az értékesítők abban amit eladnak

Annak a cégnek ahol csak mint TERMELŐ jön szóba az értékesítő

Annak a cégnek ahol az értékesítők a kiskirályok! az ügyfeleiket meg látni sem akarják.