H2H ÉRTÉKESÍTŐKNEK

  • Szeretné hogy az értékesítők a maximális eredményt hozzák ki magukból?
  • Elege van abból, hogy állandóan az ügyfél kifogásokat hallja értékesítőitől  arra a kérdésre , hogy – miért lett rosszabb a hónap?
  • Jól teljesít a csapat, fejlődik a cég ,egyre több értékesítő van és elkezdődtek a harcok?

Ha erre a három kérdésből egy is felmerült Önben, akkor szüksége van arra, hogy végre egy INNOVATÍV szemléletmóddal felfrissítse értékesítőinek tudását. Hallott már a B2B, a B2C , C2C, C2B, és még folytathatnám a G2B, G2C, és társaival. Ezek már a MÚLTÉ! Az új szemlélet a:

H2H

HUMAN TO HUMAN!

Ez a szemléletmód egyedülálló minden más értékesítési tréningen tanultaktól elhatárolódva nem a BIZNISZT – az eladást – helyezi központi céljaként hanem azt, hogy teljesen mindegy mit szeretnénk eladni csak az számít, hogy milyen a két beszélgetőpartner közötti kapcsolat.

MINDEN DÖNTÉSI FOLYAMATOT AZ ÉRZELMEK HATÁROZNAK MEG!  

Lehet ez ellen ágálni  és megtanulni a sok-sok sablon szöveget, mert az “mindig” beválik!  De! ha az ügyfél limbikus rendszere azt jelzi STOP! – át akarnak verni!-  pl. csak azért mert hasonlítasz az egyik utálkozós általános iskolai osztálytársára ( és ez 1 a több ezer példa közül) , akkor a fejed tetejére állhatsz akkor sem fogsz tudni üzletet kötni, sőt még ajánlani sem fognak. KIVÉVE- ha megtanulod, hogyan veheted észre azt, ha nem vagy szimpatikus az ügyfélnek.  A jelek NEM MINDIG egyértelműek. MEg kell tanulni olvasni őket!

Miben más mint a többi értékesítési tréning:

De akkor mit tanít a H2H értékesítési tréning?

ANNAK KÖNNYŰ ELADNI AKI AKAR VÁSÁROLNI, akkor vagy  igazán PROFI annak is el tudsz adni aki Utál Téged!

A tréning másik különlegessége, hogy miközben a többi értékesítési tréning az ügyfélre illetve az értékesítő közötti árucserére koncentrál- Ő adja el a valamit, Ő meg vegye meg azt a valamit.   Ezzel szemben a H2H tréning mind a két résztvevő személyiségére hat közvetve és közvetetten, aminek a KÖVETKEZMÉNYE lesz maga az ÉRTÉK ÁTADÁSA, és egy hosszútávra szóló kapcsolat. Teljesen mindegy, hogy a vásárló személyiségét taszította az értékesítő személyisége az értékesítés elején, a beszélgetés végére lojális ügyféllé avanzsálódik.

Van egy  rossz hírem! A H2H értékesítési módszernek az elsajátításának a következménye, hogy az ügyfelek erősen fognak kötődni az értékesítőhöz akivel kapcsolatba kerültek. A másik rossz hírem, hogy nem tudok és nem is akarok azonosulni azokkal a cégvezetőkkel akik azt vallják, hogy minden egyes tárgyalást egy szerződés aláírásával kell zárni, és itt nem a szerződés aláírása a probléma, hanem az hogy KELL! Aki így vezeti a cégét, ott a klasszikus “nyomulós” értékesítőkre van szükség akik életükben egyszer találkoznak az ügyfelükkel és soha többé nem kell nekik újra eladni. Ehhez olyan mértékű manipulációra van szükség, hogy minden résztvevő sérül benne. Az értékesítő kiég, és sokkal többször nyúl etikátlan eszközökhöz, az ügyfél meg lehet olyat vásárol amit nem is akar megvenni, és csalódott lesz.

KINEK VALÓ A H2H TRÉNINGEM

KINEK NEM VALÓ

A tréning gyakorlatorientált ami a cégének életében előforduló esetekből valóak. A tréninget egy részletes audit előz meg amire építem a tréning tematikáját és a fejlesztő  játékokat.

A tréningek időtartama: 9:00-15:30-ig / alkalom

A tréningek díja: előzetes egyeztetést igényel -de  minimum 100.000 ft.+Áfa

7 KÜLÖNLEGES BIZALOMÉPÍTŐ MÓDSZER

Kíváncsi vagyok