Páciens forgalmat növelő értékesítés

Ez a tréning a magánegészségügyi tréningek között az aranytojást tojó tyúk! Kérdések amire a tréning választ ad:
  • Hogyan lehet egy nagy értékű egészségügyi szolgáltatást a lehető leggyorsabban és a legtöbb pozitív zárási eredménnyel eladni?
  • Hogyan a páciens bizalmát annyira elnyerni, hogy feltétel nélkül elfogadja az ajánlatot?
  • Mik azok a pontok, ahol elcsúszhat egy eladás?
  • Mi az az attitűd amitől a páciens feltétel nélkül bízni fog bennünk?
  • Hogyan lehet elérni azt, hogy ott azonnal döntsön a páciens arról hogy igénybe veszi a szolgáltatásunkat
  • Hogyan lehet ÚJRA eladni egy egészségügyi szolgáltatást?
  • Visszatérő páciensek generálása!

Ez a tréning a klinika összes alkalmazottjának szól(hat). Kivétel nélkül mindenki az értékesítési folyamat része. A klinika szolgáltatásainak értékesítése akkor lesz sikeres, ha a dolgozók megismerik azt a teljes értékesítési folyamatot amin egy végighalad. Egy páciensből, mire a kasszához ér és kifizeti a végösszeget minimum 5 fontos értékesítési ponton kell, hogy keresztülmenjen! DE! Ez a szolgáltatástól függ, volt olyan klinika ahol ez 15 értékesítési pont volt.  Nem egészségügyi szektorban ezt ügyfél érintési pontnak nevezzük. Az egészségügyben – páciens érintési pontnak. Ezeket a pontokat olyan szintre kell fejleszteni, hogy a páciensnek még csak esze ágába se jusson a konkurenciához menni!

Tapasztalataim alapján a következő értékesítési pontok a legkritikusabbak a magánegészségügyben:

  • megfelelő online kommunikáció
  • telefonon történő értékesítés – bejelentkezés
  • online bejelentkezések kezelése
  • személyes találkozás- recepcióval!!!!!
  • személyes találkozás – orvossal, asszisztenssel!!!
  • távozás-számlázás!!!
  • Kapcsolattartás a meglévő páciensekkel
  • Közösségi média globális használata 

Megbízóim a következő problémákkal fordultak hozzám:

“Alig jönnek a kardiológus szakrendelésre, holott hirdetjük  mégsem jelentkeznek annyian, hogy elégedettek legyünk a forgalommal“

“Két ugyanolyan szakrendelésünk van, mégis az egyik orvosnál 25-en vannak egy nap alatt addig a másiknál csak maximum 10-12-en.”

“Rengeteg az új páciensünk elég jó a forgalmunk, viszont kiderült, hogy mégsem olyan nagy a profit mert irgalmatlan sok pénzt elköltünk online hirdetésre”  

“A recepciósok adják ki az ajánlatot, és nem tudnak rendesen válaszoln ia kérdésekre” ( ui: alapvető hiba! – NEM A RECEPCIÓSNAK KELL AZ AJÁNLATOT ODAADNIA A PÁCIENSNEK)

“6 fogorvosunk van, az egyik 10 éve dolgozik nálunk, imádjuk őt, és a páciensek is szeretik. A másik 1 éve van nálunk és dupla annyi bevételt generál mint az aki 10 éve dolgozik nekünk.. Nem tudom miért ekkora a különbség a két bevétel között, illetve hogyan lehetne elérni, hogy fejlődjön az aki már régóta nálunk van? “

Ha fejlődni szeretne több bevételt, és elköteleződött pácienseketet akkor nem kérdés hogy feljesztenie kell a klinika értékesítési pontjait. Az magánegészségügyi szolgáltatások értékesítése egy egészen speciális terület. Sokkal több kényes pontja van mint bármely más szolgáltatásnak, ha csak a GDPR szabályozásait nézzük már akkor is. A tréningemen éppen emiatt is különös figyelmet fordítok a GDPR szabályainak megismertetésére ami az értékesítés folyamán felmerülhet.
Referenciáim

7 KÜLÖNLEGES BIZALOMÉPÍTŐ MÓDSZER

Kíváncsi vagyok