Uitz Katta vagyok.
Tréner, Life coach, mediátor, Adatvédelmi tisztviselő
Több mint 20 évnyi értékesítési tapasztalat.
Több mint 6 év egészségügyi területen szerzett tapasztalat .
19 évnyi tanulással – képzéssel – fejlesztéssel – mind a mai napig.
Rólam
Számomra rendkívül fontos, hogy aki emberekkel foglalkozik legyen az bármilyen terület, elég élettapasztalattal rendelkezzen ahhoz, hogy aztán ezt a tapasztalatot a tudással vegyítve átadhassa azt embertársainak.
Gyermekkorom óta foglalkoztat az emberek viselkedése és szinte megszállottként figyeltem és elemeztem mindent, ami velük kapcsolatos. Pedagógusnak készültem, mert nagyon szerettem “gyermekkénk-gyermekkel” foglalkozni és nagyon érdekelt a pszichológia és pedagógia kapcsolata. Különösen érdekelt az IQ, és az EQ kapcsolata. Miután beleástam magam a pszichológiába, eldöntöttem hosszú évek és tapasztalatok után hogy, tréner szeretnék lenni és átadni mindazt, amit tanultam vegyítve azzal, amit tapasztaltam. Az oktatást mint területet is választhattam volna, de a tréningeket sokkal hasznosabbnak találtam, és sokkal közelebb állónak hozzám. Az emberi kapcsolatok a legfontosabbak az életünkben, és ennek kezelése a legnehezebb feladat főleg úgy, hogy az iskolákban óvodákban nem tanítanak meg minket külön erre fókuszálva.
A statisztikák is azt bizonyítják, hogy a munkahelyi problémának 85%-a! az emberi kapcsolatok kezelésében való hiányosságokból fakadnak. Ezt a saját bőrömön is megtapasztalhattam!
Pont ezért a tréningjeim alapvetően az emberi EQ fejlesztését szolgálják amivel az ügyfélkezelést, a kollégák közötti kapcsolatokat, a lojalitást, az értékesítők ügyfélszerzési sikerességét, pozitív irányban lehet mozdítani. Ez az, ami igazán sikeressé tesz egy céget! A cég sikerét a benne dolgozók EQ-ja határozza meg! Hiszem továbbá a rendszerek – szabályok szerepét és fontosságát egy cég életében, mert jómagam is rendszerszinten gondolkodom. Szüksége van a cégeknek egy gerincre, amit a szabályok és a rendszerek adnak ami segíti a munkatársak munkáját és támogatják azt. Ha hibás rendszerrel találkozom a munkám során, annak javítására is teszek javaslatot.
Területek amibe az évek során beleástam magam, és több oktatáson – előadáson is részt vettem:
- Magatartástudomány
- Evolúciós pszichológia
- Agyi folyamatok lejátszódása, hogyan tudunk hatni a másik emberre – kísérletek
- EQ fejlesztés
- Konfliktuskezelése
- Kommunikáció
- Neuromarketing
- Metakommunikáció- ennek az elsajátítása szinte a szenvedélyemmé vált
Magánegészségügy
Több mint 6 éve tartok kifejezetten egészségügyi asszisztensek, illetve orvosok, klinikavezetők számára kidolgozott kommunikációs tréningeket, amelyek több speciális területet is magukba foglalnak. A munkám során a magánegészségügyi szektorban több ezer orvos illetve klinikalátogatást tettem. Fejlesztő tréningjeim során erre a tapasztalat halmazra építek. Jelenleg is egy magánklinikának vagyok az operatív vezetője, és adatvédelmi tisztviselőként is képviselem a klinikát.
Korábban a foglaljorvost.hu munkatársaként több 100 ezernyi! páciens értékeléssel találkoztam, amelyekből egyértelműen kiderült számomra, hogy a klinikák bevételi eredményeit mennyire befolyásolják a páciensek által adott negatív vélemények. A klinikák látogatása során legtöbbször azzal szembesültem, hogy a munkatársak nincsenek megfelelően “kiképezve” arra, hogyan kell megfelelően kommunikálni a páciensekkel főleg akkor, ha kifogáskezelésről van szó.
Két rendkívül fontos tényezőt szeretnék még kiemelni, amelyektől nagymértékben függ egy klinika megítélése és professzionalitása:
-
orvos – asszisztens, orvos – páciens közötti kommunikáció
-
klinikavezetők – dolgozók közötti kommunikáció
Ezeket a problémákat általában már az audit, vagy legkésőbb a tréning alatt megtalálom (hiszen nem mindig látjuk elsőre a belső konfliktusokat, illetve tudja pontosan a vezető, hogy mi az, ami leginkább zavarja a munkatársakat), és erre építem a fejlesztés vázát.
Papírjaim
Lifecoaxh -Mediátor
Kommunikációs Tréner
Pedagógiai Asszisztens
Adatvédelmi Tisztviselő
Értékesítés
1991- óta értékesítek: 13 éves koromban kezdtem “nagyban” az értékesítést. Dúsgazdag család hiányában, saját magam kellett megteremtenem a zsebpénzem. Kereskedelemben kezdtem a legkeményebb területen- Kőbányai Piacon… Hamar híre ment az eladási sikereimnek, így már szinte egymásra licitáltak a tulajdonosok, hogy náluk dolgozzak.
1999-ben 20 évesen már egy komplett éttermet és borozót vezettem Budán. A pincérek – pultosok munkáját motiváltam, segítettem irányítottam, “hegyi beszédeket” tartottam. Eleinte nagy volt a fluktuáció, amit aztán sikerült megfékeznem.
2003 – 24 éves koromtól fogva ( gyermekem születése után) csak a szolgáltatási szektorban dolgoztam amiből 11 évet IT területen. Ezt a területet nagyon szerettem, mert rendszereket kellett értékesíteni így mind a rendszer szemléletem mind az emberi kapcsolataim fejlődtek.
Megfogadtam, hogy soha az életemben nem akarok értékesítőként MULTIKNAK DOLGOZNI! Rengeteg MULTI helyre hívtak dolgozni, de számomra mindig is egy lóversenypálya marad, ahol a sales-es személyisége nem mérvadó, csak a számok számítanak! Óriási a fluktuáció és a kiégés emiatt.
Belekóstoltam a médiába, a szállítmányozásba (életem legrosszabb éve volt) és mellette még pár MLM rendszerbe. Végül az egészségügyi szektorban kötöttem ki ahol, a mai napig dolgozom. Több helyen voltam értékesítési vezető, amit nagyon élveztem, mert saját csapataimat kellett motiválni és trenírozni a kemény piacon való érvényesülésre. Mindeközben folyamatosan tanultam és fejlesztettem tudásom, aminek segítségével az értékesítési munkámat támogattam, illetve fejlesztettem csapatom. Rengeteg értékesítési rendszert dolgoztam ki az évek alatt, amik sikerre vitték a cégeket.
Értékesítői munkám alatt egy nagyon fontos dolgot megtanultam! Egy cég minden! munkatársa értékesítő! Ezt csak akkor tudja elérni, ha a munkatársai kellőképp lojálisak hozzá. Kezdve a könyvelőtől, a legfontosabb értékesítési pozícióig, ami akár lehet maga a recepciós vagy asszisztens is. Az értékesítési rendszer a lelke az értékesítésnek, amíg az nincs kidolgozva profi módon addig nincs profi értékesítés sem!
Hogyan épül fel egy tréningem?
megkereséstől – megvalósításig
1., Üzenetet küld nekem (messengeren), amiben röviden leírja, mi lenne a kérés, és megadja az elérhetőségeit.
2., Felveszem Önnel a kapcsolatot telefonon, ahol felteszek jó pár kérdést, amelyek alapján pontos ajánlatot tudok küldeni Önnek
3., Ajánlat elküldése
4,. Audit – személyesen kimegyek a klinikára. Itt két féle opció létezik:
– Titkosított látogatás: vezetővel előre egyeztetett időpontban foglalok egy vizsgálatra időpontot (tesztelem a telefonos, vagy online kiszolgálást), majd személyesen végig megyek a páciens folyamaton, miközben figyelek minden egyes mozzanatot és értékesítési pontot, illetve kommunikációt. Összeírom a tapasztalataimat és javaslataimat, amit utána a vezetővel egyeztetek. Ez fogja a későbbiekben a tréning alapját képezni (feláras szolgáltatás)
– Nyílt látogatás: a vezető mutatja be a klinikát és átbeszéljük a problémákat, amikre utána ráépül a tréning. Ebben az esetben az első benyomásomat, illetve a bemutató alatt érzékelt tapasztalataimat tudom felhasználni a tréninghez.
5., Tréning megtartása
6., Tréning értékelése akár egyedi kérések alapján is. Ez akár jelentheti 1-1 ember megkülönböztetett megfigyelését a tréning alatt, ha specifikált értékelést szeretne róla kapni a megrendelő. Ezt abban az esetben szokták igényelni, ha vezetőt szeretnének kijelölni, vagy esetleg felmondás közeli állapotban van az illető, de a vezető bizonytalan a döntésében.
Milyen tréningeket tartok?
Asszisztenseknek szóló, páciens kommunikációs tréning
Orvosoknak szóló páciens kommunikációs tréning
Asszisztenseknek szóló konfliktuskezelési tréning
Orvosoknak szóló konfliktuskezelési tréning
Csapatépítő tréning
Páciens bizalomépítő tréning
Értékesítési tréning – asszisztenseknek, orvosoknak
hogyan adjuk el a klinika többi szolgáltatását, hogyan lehet értékesíteni a legdrágább terméket (szolgáltatást)